Team Manager

Do Twoich zadań będzie należało koordynowanie pracy zespołów technicznych. Będziesz odpowiedzialny/ -a za planowanie prac członków zespołu, tworzenie raportów z realizacji zadań, dbanie o wysoką jakość dostarczanych usług, zarządzanie wiedzą pracowników, dbanie o ich rozwój i motywacje do pracy. Będziesz współpracować z Business Partnerami oraz innymi działami firmy.

#musthave

  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie we współpracy z Business Partnerami
  • doświadczenie w koordynowaniu zadań rozproszonego zespołu
  • umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji ze współpracownikami
  • otwartość i komunikatywność
  • umiejętność motywowania współpracowników
  • doświadczenie w zbieraniu oraz przekazywaniu regularnego feedbacku
  • samodzielność i zaangażowanie w pracy
  • chęć rozwoju
  • angielski na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenie w pracy w IT
  • ogólna znajomość różnorodnych metodyk projektowych
  • znajomość ITIL Foundation 

Praca w JCommerce to także:

  • Rewelacyjny zespół z dużym poczuciem humoru, energicznie i optymistycznie nastawiony do świata
  • Rozwój: szkolenia wewnętrzne + szkolenia zewnętrzne + możliwość udziału w konferencjach + język angielski
  • Możliwość wdrażania swoich pomysłów w ramach działu i realny wpływ na rozwój firmy
  • Elastyczne godziny pracy + możliwość pracy zdalnej
  • Dodatkowe benefity do Twojego wyboru (a w nim opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, bilety do kina)
  • Umowa o pracę + dodatkowy system premiowy
  • Niepowtarzalna atmosfera + wyjazdy i spotkania integracyjne
Wybierz miasto, którym jesteś zainteresowany
Aplikuj teraz! Zobacz, z kim współpracujemy Benefity JCommerce