Key Account Manager

Obowiązki:

  • identyfikowanie oraz odpowiadanie na potrzeby klientów w zakresie wszystkich usług oferowanych przez JC: outsourcingu specjalistów IT, zespołów developerskich, dostarczania projektów
  • nawiązywanie relacji handlowych z nowymi klientami, ich rozwój  i budowanie relacji długoterminowych
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy, budowanie relacji z obecnymi / potencjalnymi klientami

#musthave

  • min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży b2b (HR, IT)
  • wykształcenie wyższe (profil biznesowy preferowany, ewentualnie IT)
  • pozytywne nastawienie, łatwość budowania relacji
  • nastawienie na współpracę oraz realizowanie celów
  • dobra organizacja pracy,
  • dobre zdolności komunikacyjne

Praca w JCommerce to także:

  • możliwość elastycznych godzin pracy oraz pracy zdalnej
  • liczne benefity do wyboru, m.in. karnet OK System, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, vouchery na zakupy online, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne
  • dostęp do narzędzi marketingowych (SEMSTORM, Landingi.pl, Webex, MailChimp)
  • możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych inicjatyw szkoleniowych ShareIT i dedykowanych szkoleń zewnętrznych
  • towarzystwo mocno zmotywowanych osób z dużym poczuciem humoru, energicznie i optymistycznie nastawionych do świata
  • nieprzeciętną atmosferę, nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne
Wybierz miasto, którym jesteś zainteresowany
Aplikuj teraz! Zobacz, z kim współpracujemy Benefity JCommerce