IT Support Specialist

Do Twoich głównych obowiązków będzie należała praca w ramach drugiej linii wsparcia, czyli odbieranie zgłoszeń od pierwszej linii, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów, jak również przekazywanie ich do trzeciej linii wsparcia. Będziesz również odpowiedzialny/-a za wsparcie narzędzi IT oraz produktów oferowanych przez firmę. Na co dzień będziesz współpracował/-a w projekcie dedykowanym dla naszego zagranicznego klienta.

#musthave

 

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (L1 lub L2)
  • umiejętności w zakresie wsparcia użytkowników
  • doskonała znajomość języka angielskiego
  • umiejętność analitycznego myślenia

#nicetohave

  • nastawienie na wsparcie klienta
  • znajomość podstawowa narzędzi Atlassiana

 

Praca w JCommerce to także:

  • możliwość elastycznych godzin pracy oraz pracy zdalnej
  • stały dostęp do PluralSight
  • możliwość wyboru rodzaju umowy w zależności od własnych preferencji
  • silny kompetencyjnie zespół, najnowsze technologie, szkolenia i certyfikacja
  • system benefitów do wyboru, a w nim: karnet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, vouchery na paliwo, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne (np. kino, teatr, koncerty) i wiele innych
  • niepowtarzalna atmosfera, nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne